ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

ΚΟΡΗ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Διαβάσαμε σε ιστολόγιο την ανοιχτή επιστολή που έστειλε η κόρη της κυρίας Μπακογιάννη, Αλεξία.


Δημοσιεύουμε κάποια σημεία της :


"1997, Συνέδριο εκλογής του Κώστα Καραμανλή. Πόντο, πόντο το έχω περπατήσει το στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Σπούδαζα και δούλευα έξω τότε, αλλά ήρθα για το συνέδριο-μη χάσω. Θυμάμαι, κάθομαι απέναντι σε ένα φίλο δημοσιογράφο που έχει φέρει και τη γραφομηχανή του (ακόμα δεν είμαι σίγουρη ότι χρησιμοποιεί computer) και μου εξηγεί τη δυναμική Καραμανλή «είναι πολύ δεξιό το κόμμα αυτό Αλεξία μου, κατάλαβέ το», «Ναι Γιάννη μου, αλλά ωσότου να γίνει από δεξιό κόμμα μεγάλη, φιλελεύθερη παράταξη της κεντροδεξιάς, μεσολαβούμε εμείς έτσι δεν είναι;"

 

" Δουλεύω πλέον κοντά 13 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα. Στα χρόνια αυτά και με την ιδιότητα μου «έξω από το χορό», πολλά είχα να καταλογίσω ανά καιρούς στη Νέα Δημοκρατία και δη στην κυβέρνηση Καραμανλή. Τι ατολμία, τι λαϊκισμό, τι αναποτελεσματικότητα." 

 

"Ορισμένες φορές μάλιστα, την πρόδωσα τη Ν.Δ. και στην κάλπη, κρυφά, συνωμοτικά, εγώ κι ο εαυτός μου, κάνοντας τη δική μου μικρή επανάσταση."


Η οικογενειοκρατία στη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχει μακρόχρονη παράδοση.


Κάποια στιγμή και τα παιδιά της Μπακογιάννη θα τα δούμε να προσπαθούνε και αυτά να ...σώσουν τη χώρα, όπως ο παππούς και η μαμά τους.


Η καρέκλα στην οικογένεια Μητσοτάκη είναι κληρονομική.


Δυστυχώς όμως μαζί με τη καρέκλα "πάνε πακέτο" και οι ιδέες.


Δυστυχώς !!!   

Δημοσίευση σχολίου

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP