ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011
Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ της συντριβής της παράταξης, ο αγαπητός στον εαυτό του Γ. Σουφλιάς είναι μόνιμα στο … στόμα κάθε οδηγού στις Εθνικές Οδούς. Είναι ο “κύριος” που με τις αποφάσεις του και την επιρροή του στον Καραμανλή οδήγησε τη παράταξη στη μεγαλύτερη εκλογική συντριβή, στον διασυρμό. Ανάμεσα στις πράξεις του που μας οδήγησαν στο διασυρμό είναι και ο Νόμος 3621 / 2007 για τη σύμβαση παραχώρησης των Εθνικών Οδών σε ιδιωτικές εταιρείες. Σύμβαση που μας κυνηγάει εκλογικά μέχρι και σήμερα. Είναι αυτός που με μία άθλια σύμβαση εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου και εις βάρος όλων των Ελλήνων, ΧΑΡΗΣΕ ουσιαστικά τους δρόμους σε ιδιώτες στερώντας από το Ελληνικό Δημόσιο δισεκατομμύρια ευρώ και χρεώνοντας τον κάθε οδηγό με παράλογα και εξωφρενικά διόδια. Αυτός που άφησε τις εταιρείες να κάνουν άμεση αύξηση των διοδίων ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ. Δηλαδή, πρώτα έκαναν τις αυξήσεις, περίμεναν να εισπράξουν από τα διόδια τα χρήματα των οδηγών, πήραν τα λεφτά και μετά άρχισαν να κάνουν τα … έργα. Ποιος από όλους στην Ελλάδα δεν θα τα έπαιρνε ξέροντας ότι πρώτα θα πάρει τα λεφτά και μετά θα αρχίσει να κάνει τα έργα ? Είναι ο ίδιος που τους έκανε δώρο την κατασκευή νέων διοδίων. Μόνο στην Εγνατία, το αρχικό σχέδιο προβλέπει τη κατασκευή 13 σταθμών διοδίων !!!. Βρήκαν την Ελληνική αγελάδα, τον οδηγό και τον αρμέγουν κανονικότατα. Και το ΓΕΛΟΙΟ που γεννά πολλά ερωτήματα είναι κάτι “ψιλά” γράμματα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, σε όλες τις κατηγορίες των οχημάτων. Εκεί λοιπόν λέει ότι μέρος από το ποσό που πληρώνουν όλοι για την ασφάλιση, πάει στο ταμείο για την συντήρηση των δρόμων, των Εθνικών Οδών. Πως είναι δυνατόν να αυξάνουν τα διόδια (5 φορές από την ημέρα που ΧΑΡΗΣΑΝ στις εταιρείες τους δρόμους), να κατασκευάζουν νέους σταθμούς, να κλείνουν όλες τις εξόδους και ταυτόχρονα να πληρώνουν όλοι μέσα από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια χρήματα για τη συντήρηση των ίδιων δρόμων ??? Ψάχνοντας τα ονόματα θα δούμε ότι εντελώς … “ΤΥΧΑΙΑ” κάποιες εταιρείες έχουν τους ανθρώπους τους ΜΕΣΑ στο συγκεκριμένο υπουργείο. Εκεί δηλαδή που παίρνονται οι αποφάσεις που αφορούν τους δρόμους, τα διόδια και τις τσέπες μας. Το πρώην δεξί χέρι του υπουργού, ο άνθρωπος του που επέβλεπε τις συγκεκριμένες συβάσεις παραχώρησης, ο πρώην Γενικός Γραμματέας στο υπουργείο Δημοσίων έργων, ο Δ. Κατσιγιάννης είναι σήμερα ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας “Ολυμπία Οδός”, της γνωστής εταιρείας που έχει πάρει ΜΕΓΑΛΟ κομμάτι των Εθνικών δρόμων (και τα διόδια φυσικά), της εταιρείας που έχει επιδοθεί σε κυνήγι όσων οδηγών αρνούνται να πληρώσουν αυτό το αίσχος των διοδίων και των δρόμων. Είναι ο ίδιος Διευθυντής που ο … “καλός” και … “αγαθιάρης” υπουργός προόριζε να βάλει στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας και μάλιστα πάνω πάνω ώστε να έχει σίγουρη την εκλογή του. Αλλά μην νομίζετε ότι είναι ο μόνος. Ο σημερινός υφυπουργός κ. Μαγκριώτης δηλώνει κάθε τόσο στα ΜΜΕ ότι “δεν μπορούμε να κάνουμε τώρα κάτι για τα διόδια. Έχουμε άλλες προτεραιότητες”. Μία από αυτές τις προτεραιότητες του Μαγκριώτη ήταν και η θέση του Ειδικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων στο υπουργείο του. Δηλαδή εκεί που … έχουν πρόσβαση στις συγκεκριμένες εταιρείες. Σε αυτή τη σημαντική θέση έβαλαν τον κ. Σ. Λαμπρόπουλο. Ο κ. Λαμπρόπουλος εντελώς … “τυχαία” ήταν ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας “Νέας Οδός ΑΕ”. Άλλης εταιρείας που έχει πάρει ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ κομμάτι από τη πίττα των Εθνικών Οδών και των διοδίων. Αλλά δεν τελειώσαμε. Ο κατάλογος έχει και άλλα ονόματα. Η εταιρεία ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ σας θυμίζει κάτι ? εάν όχι κοιτάξτε στις συμβάσεις παραχώρησης των Εθνικών Οδών. Έχει πάρει για 30 χρόνια ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ κομμάτι της πίτας των Εθνικών Οδών (με τα διόδια φυσικά) μέσα από τις εταιρείες της“ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ” και “ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ”. Στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, είναι και η κ. Μ. Καλτσά. Όλο "τυχαία" , η κ. Καλτσά διορίστηκε από τον Παπανδρέου ως Γενική Γραμματέας στο υπουργείο Δημοσίων Έργων. Δηλαδή στο υπουργείο που είναι ΑΜΕΣΑ υπεύθυνο για τις αποφάσεις σχετικά με τις παραχωρήσεις των δρόμων και των διοδίων. Η κάθε εταιρεία που πήρε δρόμους και διόδια, έβαλε στο υπουργείο, σε θέσεις “κλειδί”, ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟ. Αυτά είναι τα πρώτα ονόματα μέσα στο υπουργείο που έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με τις εταιρείες που πήραν τους δρόμους και τα διόδια. Αυτός είναι ο λόγος που κάθε φορά η εντολή στην αστυνομία, είναι να τρέξει και να στηρίξει – παράνομα – τις εταιρείες. Νόμος παραχώρησης υπάρχει αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Νόμος που να νομιμοποιεί πληρωμή σε ιδιωτική εταιρεία για τη χρήση ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ. Είναι ένα νομικό κενό που οι εταιρείες πιέζουν να επιλυθεί γιατί γνωρίζουν ότι απαιτούν παράνομα τα χρήματα στα διόδια, στηριζόμενες στην άγνοια των οδηγών. Σε λίγες ημέρες θα αναρτήσουμε τα ονόματα των περιφερειακών, δηλαδή εκείνων που έχουν οι εταιρείες στις περιφέρειες και σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ επιτροπές. Συγκεκριμένη “επιτροπή” πιέζει το “ανεξάρτητο” υπουργείο να κάνει μία … στροφή ο δρόμος υπό κατασκευή και να περάσει μπροστά από μία τεράστια έκταση σε δάσος. Επίσημη δικαιολογία της … “στροφής” ? ότι οι οδηγοί πρέπει να θαυμάσουν την Ελληνική φύση, το παρθένο τοπίο. Μόνο που η επιτροπή … “ξέχασε” να ενημερώσει και το υπουργείο … “δεν γνωρίζει” ότι στη συγκεκριμένη έκταση η εταιρεία που έχει πάρει εργολαβία, το δρόμο, θα κατασκευάσει γιγάντια ξενοδοχειακή μονάδα. Αλλά μην νομίζετε ότι η μόνιμη στήριξη τους στις συγκεκριμένες εταιρείες προέρχεται από κάποιου είδους … ανταλλάγματα. Όπως θα μας έλεγαν και οι αγνές αυτές ψυχούλες “δεν το κάνω για μένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου”.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου