ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015
Εκατομμύρια τα κέρδη του κράτους από το λιμάνι του Πειραιά και την Cosco και δισεκατομμύρια αυτά που χάνει από το λαθρεμπόριο και τη βάφτιση κινέζικων προϊόντων ως προϊόντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Είναι κοινό μυστικό ότι τελικός σκοπός της κινέζικης επένδυσης δεν ήταν η … μεγάλη ευκαιρία του μικρού για τα παγκόσμια δεδομένα λιμανιού του Πειραιά. Ήταν η αγορά ενός λιμανιού μέσω του οποίου τα κινέζικα προϊόντα θα παράκαμπταν τους φόρους εισαγωγής προϊόντων εκτός ΕΕ.
Πριν ακόμα πραγματοποιηθεί η εξαγορά από τη Cosco, δεκάδες εγκαταλελειμμένα κτίρια κυρίως στον Πειραιά, αγοράστηκαν σε μία νύχτα από κινέζους. Όλοι γνώριζαν ότι στόχος ήταν να παρουσιαστούν τα κτήρια ως έδρα … συναρμολόγησης προϊόντων στη περίπτωση που στο μέλλον θα υπήρχε πρόβλημα με την ανεξέλεγκτη εισαγωγή κινέζικων προϊόντων. Των προϊόντων που θα έφερναν - όπως κάνουν σήμερα - ΕΤΟΙΜΑ και συσκευασμένα από την Κίνα.
Με αυτό τον τρόπο τα προϊόντα θα ήταν από την Κίνα αλλά μαϊμού - συναρμολογημένα στην Ελλάδα, σε χώρα της ΕΕ.
Φτάνει κάποιος να δει τα κοντέινερ που φεύγουν με τα τρένα κάθε ημέρα από την Ελλάδα χωρίς δασμούς εισαγωγής προς άλλες χώρες της ΕΕ.
Την ίδια στιγμή, με το μοναδικό φαινόμενο σε όλη την Ευρώπη των διεθνών «αστικών» συγκοινωνιών που έχουν δημιουργήσει Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Πολωνοί, Αρμένιοι, Γεωργιανοί κλπ στην χώρα μας, χιλιάδες αγνώστου ταυτότητας και προέλευσης δέματα φεύγουν καθημερινά από τη χώρα μας.
Χωρίς κανέναν έλεγχο, χωρίς να γνωρίζει κάποιος τη προέλευση τους. Ανάμεσα τους και κινέζικα προϊόντα.
Επιπλέον, ακόμα και οι μικροπωλητές των φαναριών της Ισπανίας προμηθεύονται τα κινέζικα προϊόντα τους αποκλειστικά από την Ελλάδα μέσω πλοίων αλλά και δεμάτων που αποστέλλονται καθημερινά με τα ΕΛΤΑ.
Στο σύνολο τους, τα χαμένα έσοδα του κράτους από το λαθρεμπόριο made in China ξεπερνούν τα 15 δις ευρώ κάθε χρόνο.
Σε αντίθεση με άλλες χώρες, η Ελλάδα ως κράτος ήταν και είναι αποφασισμένη να … πατάξει το λαθρεμπόριο στο σύνολο του!
Το 2007 έγινε στην Αθήνα το συνέδριο των τελωνειακών της Ευρώπης όπου έγινε και επίδειξη των Χ-ray vans (κινητά συστήματα υπέρυθρης ανίχνευσης, container scanner), τα οποία ήταν είδη σε λειτουργία σε λιμάνια της Ευρώπης.
Για λόγους που όλοι μπορούν να φανταστούν, η Ελλάδα ως κράτος έμεινε να βλέπει την επίδειξη παρά τις εκκλήσεις των Ελλήνων τελωνειακών. Οι υπεύθυνοι στα υπουργεία ούτε έβλεπαν ούτε άκουγαν.
Ενδεικτικό της θέλησης των υπευθύνων στα υπουργεία να πατάξουν το λαθρεμπόριο ήταν και η αγορά 2 ειδικών σκαφών ειδικά για τον έλεγχο του λαθρεμπορίου. Αγοράστηκαν ως αναγκαία το 2009, πληρώσαμε (από τη τσέπη μας) το ποσό των 2.030.000 ευρώ και 4 ολόκληρα χρόνια - με ποιου εντολή ? - δεν απομακρύνθηκαν ούτε μισό μέτρο από τη στεριά.
Σε επόμενη ανάρτηση μας θα δημοσιεύσουμε στοιχεία για τις Ferrari, τις Lamborghini, τις S 63 AMG με ξένες πινακίδες που έχουν κινέζοι …. μικροϊδιοκτήτες στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά που δηλώνουν 6000 και 7000 ετήσιο εισόδημα.
Θα δημοσιεύσουμε στοιχεία για τις τακτικές επισκέψεις διπλωματικών αυτοκινήτων όταν υπάρχει κάποιο «πρόβλημα». Θα δημοσιεύσουμε στοιχεία πως ανοίγουν «αόρατα» καταστήματα και πως εάν οι αρχές τους εντοπίσουν καταφέρνουν όχι μόνο να πάρουν πίσω όλο το κατασχεμένο εμπόρευμα αλλά να ανοίξουν άλλο "αόρατο" κατάστημα χονδρικής πώλησης στην ίδια περιοχή.
Θα δημοσιεύσουμε στοιχεία για το ποιοι επωφελήθηκαν από την εξαφάνιση και τους ελέγχους της δημοτικής αστυνομίας και τους ανύπαρκτους πλέον ελέγχους ως προς τη λειτουργία κινέζικών και πακιστανικών καταστημάτων χονδρικής πώλησης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου